ТОП 7 порад, як підтримувати дитину, щоб убезпечити її від можливого насильства. 1. Розмовляйте з дитиною Дорослі, які постійно розмовляють з дитиною, переважно знають картину її життя – що відбувається в садочку, школі, хто є друзями, а хто ворогами. Розмовляйте з дитиною, коли тільки маєте можливість, розпитуйте, дозволяйте багато говорити саме дитині, не розказуйте замість неї, лише запитуючи «так» чи «ні». Якщо щоденна загрузка дня не дозволяє приділяти розмовам час, особливо з дітьми старшого віку, коли графіки батьків та дітей не завжди співпадають, скористайтеся сучасними цифровими можливостями – сімейний чат, переписка в соцмережі тощо. Контролювати кожен крок дитини не варто, але знати, як проводить день дитина – обов’язок дорослих. Постійні розмови з дитиною дозволять виявити щонайменші ризики, які можуть трапитися з дитиною і нівелювати їх на початку. 2. Довіряйте дитині Дитина повинна знати, що дорослі їй довіряють, і що вона може довіритися дорослому. Для побуд...
Популярні дописи з цього блогу
Тарілка здорового харчування
Прості прийоми роботи учителя з дітьми із девіантною поведінкою
На сьогодні немає жодної школи, де б не поставала проблема взаємодії із дітьми девіантної (асоціальної) поведінки. Девіантна поведінка має складну природу, обумовлену найрізноманітнішими чинниками, що взаємодіють та взаємовпливають. У роботі з дітьми-девіантами дуже важливо правильно визначити фактор, що спричиняє прояв девіантної поведінки. Усунення чи хоча б послаблення їхнього впливу сприяє ефективнішому застосуванню корекційних заходів і швидкій реабілітації дитини. З-поміж найпоширеніших факторів, що спричиняють девіантну поведінку у школярів, можуть бути такі: криза інституту сім’ї; сім’я з конфліктним та асоціальним стилем виховання; проблеми, пов’язані з навчанням; конфлікти з учителями; низький соціальний статус в учнівському колективі; слабка система позашкільної зайнятості; зниження морально-етичного рівня; руйнація духовних цінностей; реакція групування; реакція емансипації; потяг до самоствердження; задоволення почуття цікавості; високий рівень тривожності; порушення...